مدیریت خشم

آموزش کنترل و مدیریت خشم

مدیریت خشم

آموزش کنترل و مدیریت خشم

  • ۰
  • ۰

تیپ شخصیتی نُه: تیپ صلح طلب

آسانگیر، خونسرد

به خاطر داشته باشید که تیپ نه ­های اینیاگرام از ترس جدا ماندن خود، فرار می­کنند و محیطی خلق می کنند که آنها را پشتیبانی کند. آنها خودشان را انسانهایی آسان گیر و قانع، ساده و غیر پیچیده حساب می­کنند، در صورتی که دیگران ممکن است این احساس را داشته باشند که آنها، تن آسا و مسامحه کار هستند. تیپ نُه­ ها عقیده دارند که همه چیز باید صلح آمیز و موزون باشد. وقتی آنها شروع به مشکل آفرینی می­کنند، به خاطر اینکه آنها هر چیزی را که با دنیای فرضی و ایده آلی آنها در تناقض باشد رد می­کنند، امیدوارند بهترین اتفاق­ ها بیفتد، در نتیجه تمام مشکلات را نادیده می گیرند تا اینکه دیگران مجبور باشند مشکلات را حل کنند. سرانجام در حالی که دیگران از دست آنها، در مانده و عصبانی شده اند، تیپ نه ها به تحریم روانی درونی خود می پردازند و عقب نشینی می کنند تا با چیزی برخورد نداشته باشند و چیزی آنها را آزرده نکند. در نهایت آنها به واقعیتها پشت می کنند و به دنیای ناامیدی و بی عملی سقوط می کنند.
تیپ نه اناگرام
تیپ نه های اناگرام می توانند از دام مخصوص تیپ خود فرار کنند و با اقرار و رها کردن، از ایده آل سازی فرضی دنیای خود و دیگران دست بردارند. وقتی تیپ ممه ها چنین بکنند، آنها می بینند که خواسته های آنها خیلی معقول تر و عینی تر هستند، و می فهمند که اصولا زندگی دیگران خیلی مهمتر از زندگی خود آنها نیست. این کار تیپ نُه ها را آزاد و رها می کند که ارزش خود را درک کنند و به آنها انرژی می بخشد که با زندگی فعالانه برخورد کنند. با سرمایه گذاری در رشد و توسعه ی خود، و مشارکت کامل در دنیای خود، تیپ نه ها رضایتی را که همیشه فکر می کردند، پیدا می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی