مدیریت خشم

آموزش کنترل و مدیریت خشم

مدیریت خشم

آموزش کنترل و مدیریت خشم

  • ۰
  • ۰

متحوّل کننده­ های تیپ نه شخصیتی اینیاگرام


تیپ نه اینیاگرام

در تیپ نه اناگرام

1- من اکنون رها می­کنم

عدم مشارکت فعال در زندگی خودم را

٢- من اکنون رها می­کنم

روی گرداندن از هر چه که ناخوشایند و یا مشکل است.

3-من اکنون رها می­کنم

این احساس را که چیزی وجود ندارد که بتوانم انجام دهم تا زندگی خود را بهبود بخشم.

۴- من اکنون رها می­کنم

بی حس بودن و به لحاظ عاطفی در دسترس نبودن را.

۵- من اکنون رها می­کنم

اجتناب کردن از اینکه خشم خود را ببینم.

۶- من اکنون رها می­کنم

نادیده گرفتن مشکلات را تا زمانی که آنها در هم شکننده شوند.

7- من اکنون رها می کنم

وابسته بودن و ترس از این را که روی پای خود بایستم.

۸- من اکنون رها می کنم

تمام افکار واهی و پوچ و تسلیم شدنهای فوری را

9-من اکنون رها می کنم

نادیده گرفتن خود و نیازهای برحق خویش را.

۱۰- من اکنون رها می­کنم

جستجو کردن راه حلهای سریع و آسان میانبر برای مشکلات خودم را

۱۱- من اکنون رها می­کنم

احساس تهدید شدن با تغییرات بزرگ در زندگی خودم را.

۱۲- من اکنون رها می­کنم

غرق کردم خودم در عادتها و روشهای راحت طلبانه را.

۱۳- من اکنون رها می­کنم

این احساس را که اغلب کارها خیلی خیلی مشکل هستند.

۱۴- من اکنون رها می­کنم

همه ی بی توجهی ها و فراموشکاری ها را.

۱۵- من اکنون رها می­کنم

همراهی کردن دیگران به منظور حفظ آرامش را.

۱۶- من اکنون رها می­کنم

زندگی کردن بر طبق نظر دیگران و عدم توجه به رشد خود را.

۱۷- من اکنون تصدیق می­کنم

که من با اعتماد، قدرتمند و مستقل هستم.

۱۸- من اکنون تصدیق می­کنم

که من ذهنم را پرورش می دهم و در مورد کارها کاملا می اندیشم.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی